søndag den 12. maj 2013

Weekenden der gik❤

 Har haft en dejlig weekend min weekend startede jo allerede i onsdags, så lækkert. Onsdag aften var jeg i byen med Marie og stella og mødte så en masse andre der nede også kom først i seng virkelig sent faktisk først næste morgen ved en 11 tiden. 
Sov så ret meget af torsdagen men skulle til min kæreste om aftenen og vi hyggede bare og så nogle film og hyggede os. Og fredag skulle vi ned på Mainstreet som vi er hver måned, men der gik vi fra ved en 2 tiden da der var alt for mange mennesker denne gang med det var fedt nok, og lørdag slappede vi bare af og så også bare masser af film (: 
Og idag søndag tog jeg med Marie til København for at hente nogle højtalere hun skulle købe. Også var vi lige et smut på Joe and The juice vi fik en lækker sandwich og en Shake med banan og jordbær også er det jo mors dag idag så købte lige nogle blomster med hjem til min mor ❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar