mandag den 18. august 2014

update ♥♥

hej skønne læsere, jeg har haft nogle super gode dage, i onsdags havde jeg jo fødselsdag blev vækket med morgenmad af min mor også hyggede vi bare og jeg fik nogle gaver, også lidt senere på dagen kom min morfar og mormor, og spiste boller og drak kaffe, og om aften tog vi så ud og spiste, det var rigtig hyggeligt, og da jeg kom hjem kom min veninde forbi også sad vi bare ude i haven og hyggede med en flaske vin.
og fredag skulle det så fejres, vi var en masse venner hos mig, og senere tog vi så i byen, har bare de bedste venner og veninder.
og lørdag var jeg ude hos nike med massere af tømmermænd puha, det blev heldigvis bedre, også red mig og min veninde Cecilie en hyggelig tur i skoven.
søndag tog jeg så hjem til min far og hyggede lidt og fik så også min fødselsdagsgave af ham og hans kæreste, og idag mandag kom jeg hjem og har været oppe hos nike og hygge med ham. nu ligger jeg bare i min seng og ser fast&furious 5, vil hoppe i seng snart for skal tidligt op og til hillerød.
kys her fra  i får lige en masse billeder både af gaver og hvad jeg ellers har lavet


 læder ridestøvler af mor, far og hanne
 HV polo ridebukser fra bror og mor
 day taske, toilet pung og 100kr af far og hanne
 fin grimme fra mor
 HV polo fra mormor og morfar                                                       
kingsland ridestrømper fra mor
elements bilet fra min storebror
blomster og lidt flere penge.
og fik en flaske asti af to veninder
og en masse andet alkohol af min kammerat

                                                                                                                                                           







                                                                                     


                                                                             







                                                   



Ingen kommentarer:

Send en kommentar