tirsdag den 3. februar 2015

A little Update ❤️

Hej skønneste ❤️
Denne uge skal bare overståes, så er der vinterferie til mig, på lørdag skal jeg ud til Nike og efter skal jeg på outletmesse i hillerød med min mor, og søndag efter jeg har været hos Nike tager jeg hjem til min far hvor vi så mandag rejser til Holland til et kæmpe badeland hvor jeg har været nogle gange, men det er efterhånden mange år siden, det er det fedeste badeland jeg nogensinde har været i, man kan lave så mange fede ting og ikke kun bade, der er så meget aktivitet og hyggelige omgivelser, glæd jer til en masse billeder der fra ❤️ jeg er afsted fra mandag til fredag. 
Lige lidt billeder for det sidste stykke tid. 

Mit nye lækre sæt fra gloss Copenhagen 


Hyggelig dag med Mette ude og spise kinesisk buffet puha hvor blev vi proppede

Smukke Nike 


Træning 


Hyggelig lørdag med Line, god mad og bytur 

............




Ingen kommentarer:

Send en kommentar