tirsdag den 24. marts 2015

My new horse ❤️

Jeg er så lykkelig, jeg er kommet op på større hest, smukke Day Light er en skøn hoppe på 168 i stang, er så glad for hende ❤️ 
Har redet hende 2 ugers tid nu og det bliver bedre for hver gang jeg sidder på hende, jeg glæder mig til vi skal nå langt sammen ❤️ 
Tak til min søde veninde cecilie for at have sat mig og Day sammen. 
Undskyld stilheden her på bloggen jeg har ligget meget syg så har ikke lavet så meget andet end at ligge i sengen er nu endelig ved at være på toppen igen, og nu begynder vejret at blive bedre så overskuet er på vej tilbage, jeg håber i stadig vil følge med på bloggen trods stilheden. 
 Nu er det jo snart påskeferie, er der nogle af jer skal på ferie eller lave noget spændene eller bare slappe af? min påskeferie, skal tilbringes med gode venner, hest og familie, skal bla, til Jylland og fejre min Farfars fødselsdag. God tirsdag aften alle sammen kram herfra ❤️




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar