tirsdag den 31. marts 2015

Update ❤️

Hej skønneste læsere, jeg har haft nogle super gode dage, i lørdags var jeg ude og ride sammen med cille og efter vi havde ordnet stald og fodret hestene, skulle vi selv have noget mad så vi kørte på MacDonald og tog mad med hjem, vi købte også en masse guf, så der blev hygget med god film og tøsesnak, vi var i Helsingør to gange for vi skulle da også lige have is haha. 
Søndag var jeg ude at springe på Day sammen med cille, det regnede helt vildt så vi blev meget våde, men det var skide sjovt. Mandag var jeg ude og ride Day, og om aften spurgte cille om jeg ville hjælpe hende med at ordne butikken med de nye varer, så vi var lige i Hørsholm og købe slik og is, også gik vi ellers igang med at få de nye varer på plads det tog lang tid men det var virkelig sjovt og hyggeligt, hun er virkelig det bedste selvskab. Idag har jeg slappet af og imorgen aften skal jeg til Hillerød og fejre Camillas fødselsdag, sammen med Mette og Camilla, vi skal på Rib House, det bliver så hyggeligt. Og torsdag skal jeg op til Day light. Og fredag skal jeg til Helsingør med cille og spise frokost også skal vi hjem og springe hestene bag efter. Tidligt lørdag morgen køre jeg til Jylland og skal fejre min farfars fødselsdag det bliver dejligt at se familien igen, kommer så hjem søndag og skal slappe af til jeg skal i skole igen tirsdag, skal bare lige op og hygge med day mandag. 
Øv bøv kunne godt bruge en uges ferie mere.
Håber i nyder ferien mange knus ❤️

En våd hest og rytter efter spring træning i søndags  ❤️

Fra mandag ❤️



Fra lørdag ❤️


Ingen kommentarer:

Send en kommentar