torsdag den 30. april 2015

Great Day ❤️

Hej sødeste læsere❤️
Jeg har haft en hyggelig dag idag, efter skole tog Mette, Mulle og jeg ned i byen og jeg fik købt lidt nye lækre ting. Også skal jeg igang med operation hårfarvning, jeg skal have sundt hår nu, så skal farve det tæt på min egen farve så mit hår kan få lov at gro ud og ikke blive farvet mere så det kan blive sundt og lækkert igen. Er jo sort håret nu så det skal afbleges først, stakkels mit hår men er sikker på jeg bliver glad for det i sidste ende, glæder mig til at få min egen hårfarve tilbage. Jeg fik ikke redet på Day idag, men fik nusset lidt med hende igår, men jeg tager der op og rider sammen med cille imorgen. Så har jeg forresten fået arbejde oppe på gården som privat ridelærer, havde første vagt igår og det gik rigtig godt. 
imorgen skal jeg have lavet negle sammen med cille det bliver så dejligt. Resten af weekenden skal jeg skrive opgave øv øv, jeg Håber i får en god forlænget weekend❤️❤️ 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar