søndag den 26. april 2015

Weekend Update ❤️

Hej skønneste læsere jeg har haft en rigtig god og hyggelig weekend ❤️ 
Fredag slappede jeg af derhjemme, lørdag var jeg ude og spise frokost med cille og jeg fik købt det flotteste sommer sæt, en t-shirt og nederdel i samme farve.
 Efter det tog vi ud og red hestene en tur i skoven, så om aften hyggede mig og cille med at lave jordbær lagkage, den blev faktisk rigtigt god. Søndag skulle jeg ud i stalden tideligt for at hjælpe cille med Nike og Rambo, da Maia hende som rider Nike skulle konfirmeres så vi skulle ud og overaske hende, så vi gik i gang med de to ponyer og de blev så flotte, Maia blev meget glad og rigtig overrasket over at vi kom med Nike. Desværre regnede det men det gik så fint. Nu er jeg hjemme, jeg er rigtig træt og har det lidt skidt, tror jeg har fået for meget kulde. Men jeg håber i har haft en god weekend og dejlig søndag til jer alle ❤️

Frokost på Vivaldi 

Vores smukke lagkage haha 

Min smukke Day Light fra i torsdags 

Min smukke Day Light i det gode vejr i torsdags

Maia og Nike til hendes konfirmation 

På vej til konfirmation med ponyerne 

Mit flotte nye sæt tøj 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar