onsdag den 24. juni 2015

Giveaway ❤️

Skal du være den heldige vinder af disse smukke skindene body tattoos.

Jeg købte for noget tid siden dette super flotte fjer hårbånd   hos http://www.sigi-design.dk og nu har hun sendt nogle flotte inka deco tattoos til mig, som jeg har valgt at lave en giveaway med. 

Skal du være vinderen af disse 4 smukke ark. Så smid en kommentar med navn og e-mail. Vinderen bliver offentliggjort onsdag d. 1 juli ❤️❤️






De kan bruges alle steder på kroppen 
lige hvor du ønsker, de skinner så flot og Kan holde i ca 7 dage når de er påført på huden, alt efter hvor godt du passer på dem. De er vand fast, så de er helt perfekte til sommeren. 

Husk at gå ind og kig på hendes hjemmeside  http://www.sigi-design.dk hun har Virkelig nogle fine ting. 
Hun har også en Facebook side og Instagram du kan gå ind og følge 


Lidt inspiration. 






4 kommentarer:

  1. De er SIMPELTHEN så fine! Dém vil jeg gerne vinde :-)

    www.aeblekinderogprinsessehaar.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er super fine Isabel. Du er skrevet på så må vi se om du bliver den heldige vinder :) ❤️❤️

      Slet
  2. Nej hvor er de fine! De ville være fede at lave nogle looks med.
    Skal man virkelig skrive sin email offentligt for at deltage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er så lækre, ja man kan lave nogle super fede sommer looks med dem ❤️
      Grunden til man skal skrive e-mail er så jeg kan kontakte vinderen :)

      Slet