tirsdag den 9. juni 2015

Weekend Update

Hej skønne læsere. 
Jeg har haft en dejlig weekend. Torsdag havde jeg sidste skole dag, så min klasse og jeg var nede ved Søen i Hillerød og drak nogle øl og hyggede i solen, jeg fik alt for meget sol og fik det så skidt på vej hjem i toget øv. Fredag var jeg stadig skidt og træt, men skulle med cille til tatovør og efter spiste vi frokost og tog ud og red en tur i skoven efter. Lørdag var jeg på kommunen for at få lavet et nyt pas, og så tog min mor og jeg i Føtex og vi fandt lidt fint tøj ups hehe, jeg fandt to blonde bh'er, et par gamacher og en shorts jumpsuit. Søndag tog min mor og jeg på Roskilde dyrskue, det var så hyggeligt, og der er så mange dejlige dyr, vi var der halv 11 om formiddagen og vi var først hjemme kl 18.30 vi så heste show og meget andet. Jeg fik købt en jakke til mig selv og så købte jeg en slikkesten hestegodbidere og et super fint grønt underlag til Day light. Og ellers har jeg bare arbejdet slappet af og hygget med Day light. Imorgen onsdag skal jeg hente min eksamens opgave, og være sammen med min veninde Mette. Håber i har haft en god weekend❤️❤️❤️












2 kommentarer:

  1. De er simpelthen så fine de bh'er fra Føtex! Og så er de billige! :-)

    www.aeblekinderogprinsessehaar.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er virkelig fine Isabel og billige i god kvalitet, i forhold til de dyrere undertøjsforretninger, jeg vil da lige så godt købe dem billigt i Føtex, selvom de selvfølgelig ikke er helt det samme, men de er virkelig lækre og ja så er prisen jo et mega bonus :) ❤️

      Slet